4 Eylül 2015 Cuma

Siz sitenizi Alexa da nasıl yükseltiniz?



Bu yaz boyunca siteme anneler ve hamilelerin faydalanması için pek çok yazı ekledim siteme. Birçok siteye de yazı gönderdim. Google analitik de siteme giriş sayısı yükselirken alexa değerim de gariplikler olmaya başladı. İnsanların girip, okuyup alexanın kötüleşmesini anlamadım. O nedenle alexa nasıl yükselebilir diye araştırma yaptım. Sizlerle paylaşmak istedim. Ben aşağıdaki yazıdan yararlandım. Alexam düzeldi mi, henüz değil..

Sizde sitenizin veya bloğunuzun alexasısını öğrenmek isterseniz;
http://www.alexa.com/   bakabilirsiniz.

Umuyorum ve bu konu hakkında önerilerinizi de bekliyorum:))

Alexa, Dünya geneli ve ülke bazlı site  sıralaması yapan ve webmasterlar tarafından ilgiyle takip edilen önemli bir sitedir. Alexa ile web sitelerinin trafik yoğunluklarına göre sıralamalarını öğrenebiliriz. Sürekli güncellenerek sitelerin gelişimine göre sıralarının değiştiği sistemde, web sitesi sahipleri sürekli farklı yollar deneyerek Alexa sıralamalarını arttırmak peşindeler. Peki Alexa nasıl çalışır.
Alexa Nasıl Sıralar
  • Sitenin tekil ve çoğul ziyaretçi sayısı
  • Hemen çıkma oranı
  • Sitede geçirilen süre
  • Toplam sayfa görüntüleme
  • Arama motorundaki kalitesi
  • Siteye gelen ziyaretçilerin hangi siteden geldikleri ve bunların kalitesi
  • Alexa backlink sayısı
  • Sitenin sahiplenilmesi
  • Olumlu yorumların sayısı ve oranı
Alexa Neden Önemlidir
  • Reklam verenler için öncelikli aranan özelliktir
  • Sitenin ziyaretçi sayısı hakkında izlenim verir
  • Sitenin kalitesini belirler.
  • Seo açısından etkendir.
  • Bir nevi rekabet analizidir
Alexa Nasıl Arttırılır
  • Siteyi Alexa’da sahiplenin
  • Alexa’da oturum açılmış bir şekilde sitenizi sorgulayın
  • Sitede bir sayfada çok kalmak yerine farklı sayfaları gezin
  • Harici kaynak yerine tüm resim vs. gibi dosyaları kendi hostunuzda barındırın
  • Yazı içlerinde daha fazla resim kullanın
  • Sitede Alexa Widget kullanın
  • Alexa’ya link verin
  • Alexa sorgulama sayısını arttırın
  • İframe olarak site içeriğinizi başka sitede gösterin
  • Sitenizin daha hızlı açılmasını sağlayın
  • Sitenizin sorgu sayısını arttırın. Bunun için imacros kullanabilirsiniz
  • Sitenize Alexa üyeliği ile 5 yıldızlı yorum yapın
  • Düzenli ziyaretçi akışı için sosyal imleme sitelerini kullanın
  • Hit canavarı, hit sihirbazı gibi siteler kullanılabilir
  • Ziyaretçilere Alexa toolbar kulanımı önerme
  • Resimler için Seo uygulamak
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0